Koszyk
Produktów: 00,00,-
Otwórz koszyk

Producenci



Gwarancja

Wszystkie oferowane w naszym sklepie produkty są produktami nowymi, nieużywanymi i objętymi gwarancją producenta lub polskiego autoryzowanego dystrybutora. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu naprawianego lub uszkodzonego.

W ostatnim czasie coraz więcej dużych producentów sprzętu sportowego rezygnuje z druków gwarancyjnych i podstawowym dokumentem kwalifikującym sprzęt do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej lub regulacji jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury wraz z numerem seryjny wyrobu, który jest sprawdzany przez autoryzowany serwis pod kątem legalności pochodzenia danego egzemplarza. 

W przypadku zakupu na odległość w naszym sklepie każdy Klient otrzymuje paragon zakupu lub fakturę VAT (imienną lub na firmę).

W przypadku reklamacji prosimy dołączyć również następujące elementy:

  • kopię dowodu zakupu (paragon fiskalny lub fakturę),
  • kartę gwarancyjną (gdy została wydana)
  • jak najdokładniejszy opis występującego problemu, okoliczności wystąpienia
  • swoje dane kontaktowe (adres zwrotny, telefon)

Towar reklamowany Klient dostarcza i odbiera z naprawy na własny koszt. W niektórych przypadkach gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis.

Przed wysyłką towaru należy zawsze uzgodnić szczegóły z obsługą sklepu pod numerem telefonu 881 771 077.


Skrócona wersja gwaracji produktów marki GT/SCHWINN

1. Czas gwarancji trwa 24 miesiące i liczy się od dnia zakupu roweru przez użytkownika

2. Czas gwarancji na ramy wynos 5 lat, z wyłączeniem ram : bmx, trialowe, skrót od „full suspension”, oznacza rower z pełną amortyzacją, w zależności od konstrukcji i zastosowania rozróżniamy różne typy fulli full suspension, gdzie czas gwarancji wynosi 1 rok od daty zakupu

3. Gwarancja objęte są uszkodzenia powstałe na skutek wad materiału lub wad produkcji. W przypadku konieczności wymiany części, gwarant zapewnia je w kolorze uniwersalnym.

4. Gwarancja nie obejmuje: materiałów i elementów roweru podlegających naturalnemu zużyciu w czasie eksploatacji- cięgła przerzutek i hamulców, klocków hamulcowych, ogumienia, żarówek oraz naturalnego zużycia łańcucha, koronek trybów i koronek mechanizmu korbowego, suportu, połączeń, śrub, nakrętek, uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej obsługi, przechowywania i konserwacji , a także użytkowania roweru niezgodnie z jego przeznaczeniem (zawody rowerowe, skoki, akrobacje) oraz w wyniku zdarzeń losowych

5. W ramach gwarancji wymieniane lub naprawiane są wadliwe części lub podzespoły. Cały rower nie podlega zwrotowi lub wymianie.

6. Gwarancja traci ważność, jeżeli osoby nieuprawnione wymieniały części na inne niż oryginalnie zaprojektowane.

7. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane bezpłatnie u dealera, u którego rower został zakupiony

8. Jeżeli reklamowany rower musi zostać przesłany do oceny importera, aby stwierdzić zasadność reklamacji, czas jej załatwienia zostaje przedłużony do 30 dni, a jeżeli istnieje konieczność wymiany części importowych - do 45 dni.

9. Jeżeli nabywca kupuje samą ramę, gwarancja działa tylko wtedy, jeżeli montaż roweru na tej ramie dokonuje serwis rowerowy.

10. Widelce amortyzowane, amortyzatory tylne, działają na zasadzie identycznej, jak hamulce w samochodach i motocyklach, gdzie klocki poruszane dźwignią (pedałem) zaciskają się na tarczach mocowanych na kołach; jedyna różnica to warianty mechaniczne, w których zamiast układu hydraulicznego znajduje się cięgło. hamulce tarczowe i hydrauliczne podlegają okresowym płatnym przeglądom w serwisach autoryzowanych przez poszczególne marki.

11. Do obowiązków użytkownika należy: - wykonanie czynności obsługowych i regulacyjnych ujętych w instrukcji roweru - wykonanie odpłatnego przeglądu roweru po około 15 godzinach jazdy lub po przejechaniu ok. 100km

12. W przypadku nie wykonania przeglądu roweru w wyznaczonym terminie użytkownik traci gwarancje na wszystkie podzespoły roweru z wyłączeniem ramy. Pozostałe artykuły będą rozpatrywane według Ustawy z 27.07.2002. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie kodeksu cywilnego.

Termin rozpatrzenia: 14 dni od daty dostarczenia towaru


Zasady użytkowania oraz konserwacji nart wraz z wiązanami Blizzard.

1. Zabrania się jeździć po podłożu mogącym uszkodzić narty (np. skały, kamienie, korzenie, żwir itp.)

2. Zabrania się jeździć po nierównościach trwale uszkodzić narty

3. Ze względu na niezwykle agresywne działanie soli narty z wiązaniami należy przewozić w pokrowcu

4. Nie należy samemu dokonywać modyfikacji zalecanych ustawień wiązań oraz ich montażu po każdym dniu użytkowania narty i wiązania należy oczyścić i wysuszyć

5. Narty i wiązania należy przechowywać pionowo, w suchym pomieszczeniu, z dala od źródeł ciepła

6. Po sezonie narty należy zakonserwować

7. Zaleca się systematyczne smarowanie nart, ostrzenie krawędzi oraz konserwacje wiązań w autoryzowanych serwisach

8. Złe dopasowanie lub brak dopasowania mogą spowodować utrudnienia w jeździe oraz dyskomfort, a także mogą stać się przyczyną uszkodzeń narty


Czytaj więcej:        Reklamacje i zwroty      Regulamin


Porównywarka

Brak produktów

Poczekalnia

Brak produktów


Informacje dodatkowe